fredag den 29. august 2008

My Trendy Phone - dem kan jeg ikke lide

Jeg skulle bruge en Nokia CA-100 USB lader til min telefon, for at spare at have 230V laderen med til min telefon hele tiden i forbindelse med arbejdet. Min kollega syntes også at det var en god USB lader, så han ville også have en med.

Fandt så My Trendy Phone via overstående webside. De var de eneste som havde den på lager, så jeg bestilte her igennem. Det gik også fint nok, de leverede laderne og alt var fint.

Så brændte min kollegas lader sammen. Den blev så varm at han ikke kunne holde på den, hvorefter den holdt op med at virke. Derfor fik jeg lavet en RMA på den via deres hjemmeside og fik sendt den afsted til dem.

En uge efter skriver jeg til dem for at høre om hvad status var på RMA sagen. Det svare de på et døgn senere med spørgsmålet om hvad ordrenummeret var. Det giver jeg til dem ca. en halv time senere, hvilket tager dem over et døgn at svare på, at den har de ikke modtaget. Jeg svare tilbage at det kan jeg ikke forstå, for det er over en uge siden brevet blev sendt med laderen i. Den mail bliver besvaret med spørgsmål om hvad mit ordrenummer er - igen. Jeg giver det til dem, hvorefter jeg får besked om at de ikke har modtaget den.

Nu står jeg så og mangler en USB lader. Det kan selvfølgelig være Post Danmark som har lavet ged i det. Men efter at have besøgt My Trendy Phones 'profil' på EDBPriser.dk, ser jeg til skræk at de har fået en rimelig dårlig bedømmelse. Jeg fortryder derfor mit køb hos dem, men må trøste mig med at det 'kun' er 169,- der er forsvundet.

17/9 Opdateret: Svar fra My Trendy Phone

3 kommentarer:

Maria sagde ...

Hej,

Har precis en liknande upplevelse som din om My Trendy Phone. Fick en trasig produkt som jag returnerade och har sedan dess hamnat i en alltmer absurd brevväxling med dem. Precis som med dig har de frågat om ordernumret och det bästa av allt, efter en radda mejl fram och tillbaka där alla tidigare mejl alltid funnits bifogade, så får jag ett mejl där de skriver att de inte riktigt förstår vad det var för produkt jag ville ha, "kan du säga det igen" Hahaha, vad säger du om det?

Ser att du skrivit senare att du till slut fick en ny produkt från dem, så jag hyser fortfarande hopp, om än ett väldigt litet sådant :)

-Maria
(som nu lärt sig att ALLTID kolla upp ett internetföretags rykte innan hon handlar från dem)

Anonym sagde ...

Har selv oplevet det samme. 6 bestillinger hvor ingen af de modtagede pakker indeholdt som lovet.
Der gik op til 2½ måned før nogle af varerne kom og de kom kun fordi jeg jævntligt ringede og forhørte mig. Sjovt nok var mange af varerne pludseligt på lager når man ringede og ville annulere sit køb fordi man ikke ville vente længere.
Modtog også forkerte varer i 3 ud af 6 bestillinger. og en af varene modtog jeg forkert 2 gange. Sendte varene retur som kundeservice sagde jeg bare skulle gøre men nu nægter de at have fået pakken. Jeg kan se på trustpilot at mange har prøvet de sammen ting som jeg.

Undgå Mytrendyphone.
Mange af deres varer er simpelthen i alt for ringe kvalitet andre er okay til prisen.

Birthe og Kurt sagde ...

Bestilte 4 varer,der alle var på deres lager,men fik kun de 2 og en besked om at den ene var i restordre, og den anden var udgået hos leverandøren samt et tilbud om procenter på fremtidige køb. Jeg har svaret, at kunne jeg ikke bruge og bedt dem returnere pengene eller sende en tilsvarende vare. Nu venter jeg spændt.