fredag den 5. december 2008

Vista SP2

Som flere har lagt mærke til, så er Windows Vista SP2 kommet ud i beta udgave. På arbejde downloadede vi et Vista image fra Microsoft, som indeholdte SP2. Denne installerede jeg på min laptop, som jeg bruger til dagligt - hjemme og på arbejde.

Efter at have haft brugt den i nogle dage, kan jeg kun sige rosende ord om den. Maskinen føles hurtigere - lige som at jeg mente at Windows 7 pre-beta. Windows 7 basere sig på Vista kode, så det er jo meget naturligt at rettelser der findes i SP2 også er med i Windows 7 og lige omvendt. Det er dog ikke at nogle af de visuelle forbedringer fra Windows 7 har arbejdet sig ind i SP2. Det havde jeg heller ikke renget med. Her er nogle af de ændringer der er lavet i SP2

Der er stadig tale om en beta udgave, så man skal holde sig i skindet, hvis man ikke har lyst til at kæmpe med underlige fejl eller reinstallere computeren. Med det sagt, har jeg endnu ikke oplevet nogen problemer.

Ingen kommentarer: