torsdag den 16. september 2010

Internet Explorer 9 beta frigivet

Så kom første beta version af Internet Explorer 9. Og efter at have brugt den i 10-15 minutter (ikke lang tid), må jeg sige, at jeg er imponeret. De første ting, som jeg synes er fedt er:
  • Interfacet er blevet gjort endnu mere minimalt. Det vil sige, mere plads til dine hjemmesider. Den har fået et mere Chrome agtig look.
  • Interfacet er blevet hurtigere. Meget hurtigere.
  • Søgning via adresselinjen - igen, lige som Chrome.

Microsoft har også en liste med forbedringer på deres hjemmeside.

Når jeg har prøvet browseren noget mere, kan det være, at jeg har nogle flere bemærkninger. En ting er sikker - det føles ikke som en beta version. Måske skal det være min standard browser i stedet for Chrome?

Dette indlæg er skrevet, men ikke lagt online med IE9. IE9 vil, af ukendte grunde, ikke lægge indlægget online. Så er det jo godt, at man stadig har de andre browsere på computeren. :-)

Ingen kommentarer: