torsdag den 2. september 2010

iTunes 10 med højt CPU forbug

Har lige opdateret til iTunes 10 - det er jo den nyeste version.
Kort tid efter installation og iTunes er startet, ser jeg høj CPU forbrug. Det viser sig, at iTunes bruger 100% på den ene af de to kerner i min computer.

Et hurtigt kig på itunes.exe igennem Resource Manager, viser at iTunes venter på at afslutte noget netværks I/O. Tager jeg telefonen fra, falder CPU forbrug og alt virker normalt. Sætter jeg telefonen til igen og skifter over på den, inde i iTunes, ryger CPU forbruget i top igen.

Efter 15-20 minutters tid, faldt CPU forbruget igen til 0%, uden at jeg havde gjort noget. Ligner lidt den fejl, som en anden har rapportet.

Måske noget, som er blokeret i mit firmas firewall?

Måske der kommer en iTunes 10.1 meget snart? :-)

Ingen kommentarer: