lørdag den 11. oktober 2008

Jabra JX10 Series II


Jeg har fået købt mig et Jabra JX10 Series II trådløst headset. Det er lækkert.

Med headsættet medfølger der nogle bøjler til at kunne sætte over øret, men dem valgte jeg hurtig fra, da det fint kan sidde i mit øre uden bøjlen. Tilslutning til min Nokia N95 var uden problemer og forbindelsen har været i top hele tiden. Lydkvaliteten er meget god.
  • Med til headsettet medfølger der en skrivebordslader, hvor man kan placere headsettet i. Denne er tung, men stadig lille, hvilket får den til at stå fast, selv om der sidder en ledning i den.
  • USB laderkabel, hvilket er enormt praktis til at lade headsettet op, når man er på farten.
  • Bøjler til øjret.
  • Stikkontakt lader, som også bruges til bordladeren.
  • Manualer osv.
Når headsettet lader, kan det ikke benyttes. Ringer telefonen imens det lader, vil det ikke reagere, men lige så snart det tages ud af laderen, vil det forbinde sig til telefonen. Min N95 understøtter fint at tilslutte headsettet imens man er i gang med en samtale og så bliver samtalen flyttet fra telefonen og over i headsettet.

Alt i alt kan jeg meget godt anbefale dette headset, som jeg købte for 500,- i Sonofon.

Læg dog mærke til at der er kommet et JX20 headset, som egentlig har de samme specifikationer, men det ser anderledes ud og bordladeren er lidt nemmere at sætte headsettet i og tage ud af.

Ingen kommentarer: