tirsdag den 19. maj 2009

Nu forsvandt mit kort på min Tomtom!

Jeg skrev i går at der var kommet en kortopdatering til Tomtom GPS. Jeg skrev imens at kortet var ved at downloade, så jeg fik ikke skrevet det næste, der sketet. Der opstod en fejl ved installationen af kortet - det er set før og sendte blot en fejlrapport til Tomtom, afsluttede Tomtom Home og tog hjem fra arbejde.

Da jeg sidder i bilen og vil lave en rute hjem, brokker den sig over at kortet er gammelt - over 10 mdr. Underligt, men jeg finder hurtigt ud af at den henviser til USA kortet på enheden og kan se at den ikke kan finde mit Europakort. Jeg kører "manuelt" hjem og undersøger sagen: Mit Europakort er slettet fra enheden!

Forsøger derfor at køre en opdatering af enheden, for at den skal downloade Europakortet igen og installere det, men nu vil den kun hente mapshare opdateringer til USA kortet.... Tag jer nu sammen Tomtom!

Er i gang med at indlæse en sikkerhedskopi

Ingen kommentarer: