søndag den 31. maj 2009

Unreal Tournament 3 + GameSpy = Fail

Så skete det igen - jeg er blevet ramt af noget uduelighed i et spil.

Eller rettere - jeg kom ikke ind i spillet, fordi GAMESPY #¤"#¤"#¤%!!"# ikke vil lade mig komme ind. Jeg har installeret Unreal Tournament 3 igennem Steam og vil så spille spillet. Problemet er bare at for at spille online (og det er det eneste jeg gider), skal man logge ind med sit GameSpy ID. Noget som tidligere har givet mig problemer.

Problemet er at jeg sagtens kan logge ind på Game Spys hjemmeside, men lige så snart jeg forsøger at logge på i spillet, får jeg bare at vide at der er fejl i mit brugernavn eller password. Tak. Hos GameSpy ser det ud til at jeg har to forskellige nicks, men ligemeget hvilket nick jeg forsøger at bruge til at logge ind i UT3 med, fejler det.

Hvis der er nogen, som har en løsning, må de meget gerne skrive.

Ingen kommentarer: