onsdag den 17. september 2008

iTunes 8 USB problemer


Apple lancerede for et kort stykke tid siden iTunes 8. Denne indeholdte nogle fejl, som fik en del Windows Vista maskiner til at gå ned. Jeg installerede iTunes 8 hurtigt efter at iTunes sagde at der var kommet en opdatering og mærkede heldigvis ikke nogen problemer. Det kom dog senere.

Der er begyndt at opstå problemer når jeg tilsluttede en USB lagerenhed, så som min eksterne harddisk eller min Tomtom til ikke at virke korrekt. Dette viser sig ved at der inde i enhedshåndteringen er et gult mærke ved disse enheder. For at få dem til at virke igen, skal man afinstallere dem i enhedshåndteringen, søge efter ny hardware og så genstarte.

Indtil at der kommer en opdatering fra Apple, tror jeg at jeg holder mig væk fra de forskellige løsninger, man kan finde på nettet.

Ingen kommentarer: