onsdag den 10. september 2008

Windows Server 2008 startmenu søgning


I forbindelse med mit arbejde, har jeg fået en underlig fejl, nemlig at søgefunktionen i startmenuen til at finde programmer, ikke virker helt som den skal. Lad mig forklare hvad der sker:
  1. Trykker på startmenuen, så den vises.
  2. Taster 't', hvorefter der vises en masse resultater.
  3. Taster 'a'. hvorefter der vises tre resultater, herunder "Task Scheduler".
  4. Taster 's', det samme som punkt 3, dog kun med to resultater, inkl. Task Scheduler.
  5. Taster 'k', så der nu står "task", men nu finder Windows ingen resultater!
Windows burde vise punktet Task Scheduler, men gør det ikke. Jeg oplever det kun på én computer. Har forsøgt at slette søge indekset (selv om jeg ikke tror at startmenuen er med i dette), samt skifte forskellige indstillinger med indekset. Alt sammen uden held.

Hvis der er nogen som har en løsning, må de meget gerne sige til. Jeg vil selvfølgelig komme med en forklaring, hvis jeg finder fejlen.

Ingen kommentarer: